Inenjuv

Här är Max och Ellas intenjuv med THE SMACHIN PANCAKES!:


Max: Först och främst TACK SÅ MYCKET för ert spontana uppträdande på min födelsedag!! Det fick mig verkligen att tappa andan… ja, ni märkte ju att jag svimmade. Här är första frågan: Är det inte ansträngade att spela en sån här maratonspelning som gjorde här i Panfu? Jag menar, sover ni aldrig?!

Momo: Jag säger bara en sak: Inemuri.

Max: Inevadå?

Patty: Inemuri betyder ungefär att “sova medan du är närvarande”. Vi lärde oss den tekniken i Japan, där gör de så hela jämt och ständigt. De sätter sig helt enkelt tillrätta på tåget eller i klassrummet och liksom halvsover, samtidigt som de snappar upp vad som händer runt omkring…

Iggy: …och det gör vi också ibland medan vi uppträder. Vi sover samtidigt som vi sjunger och spelar. Coolt, va?

Ella: Det är ju otroligt!!! Vad har ni gjort de senaste månaderna och vad har ni för plan för framtiden?

Eva: Vi har kämpat på med vår karriär: skrivit låtar, spelat konserter och nu senast levt loppan i Japan.

Patty: Precis. Det var hög tid för en time-out så vi inkvarterade oss på ett japanskt nöjesfält i 4 veckor… och hade kul från början till slut.

Momo: Och nu… vem vet, kanske kommer en producent och viftar med ett skivkontrakt? Då skulle vi kunna spela in våra nya låtar!

Ella: Det håller vi våra pandatummar för! Men hur går det egentligen med kärleken?

Momo: Ja alltså de senaste månaderna har jag och Eva svetsats samman ännu mer [ser förälskat på varandra]. Det gnistrade till lite mellan Iggy och Patty också, men det var bara en blixtförälskelse.

Eva: Ja de är alltså fortfarande singlar… Men hur går det egentligen för er? Ni utstrålar ju också en viss elektrisk spänning… Är ni tillsammans?

Max: [FLÄMT]

Ella: Iiiih Max! Nu spottade du ju ut all O’boy! Vilken röra! Ehm… vi får nog tyvärr avbryta intervjun här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0