Hjälp Japan!

Som ni vet så har det varit jordbävning och tsunami (en jättestor våg) i Japan.

Så nu har Panfu också börjat hjälpa till.

1. För att hjälpa Japan, så ska ni logga in på er Panfu-panda och gå till staden.

2. Där står DR. Feelgood med ett sparbössa-stånd.

3. Tryck först på Dr.Feelgood och då pratar hon, sen ska ni trycka på sparbösse-ståndet och då kommer det upp en sak, tryck att du vill donera.

Ps. Det kostar INGA riktiga pengar!!!  Bara PANDA-MYNT!!!

Från och med idag kan man skänka 100 panda-mynt om dagen fram tills på Lördag.

Så skynda er, och SNÄLLA gör det varje dag, på alla era pandor, och sprid gärna ut det till era kompisar!



Hejdå, syns snart, nu ska jag logga in på några av mina andra pandor!


Kommentarer
Postat av: PandLina1

Kan du tipsa min blogg? :)

För jag har lite läsare och vill ha fler :)



//PandLina

2011-04-06 @ 17:09:47
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0